پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ساخت بزرگترین شیپ لودر موبایل توسط شرکتی در پارک علم و فناوری خراسان

برای اولین بار در کشور رقم خورد:

ساخت بزرگترین شیپ لودر موبایل توسط شرکتی در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/09/02

بزرگترین شیپ لودر موبایل جهت بارگیری کشتی‌ها توسط شرکت کوشا صنعت توس از شرکت‌های پارک علم وفناوری خراسان طراحی، ساخته و به کارگیری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بزرگترین شیپ لودر موبایل جهت بارگیری کشتی‌ها توسط شرکت کوشا صنعت توس از شرکت‌های پارک علم وفناوری خراسان طراحی، ساخته و به کارگیری شد.

جواد اساسی، مدیرعامل شرکت کوشا صنعت توس در تکمیل این خبر گفت: این شیپ لودر موبایل که برای بارگیری کشتی‌های تا 70000 تن طراحی و ساخته شده است به صورت کاملا اتومات و خودران می‌‌باشد و قابلیت حرکت‌های طولی و عرضی و شعاعی دارد که قدرت حرکت و مانور زیادی را در اسکله برای تجهیزات فراهم می‌کند.

وی افزود: این شیپ لودر مجهز به یک دستگاه هاپرفیدر دوقلو می‌باشد که شامل دو دستگاه فیدر رسیوینگ و یک دستگاه هاپر بزرگ با ظرفیت ذخیره بالا بوده و هنگام بارگیری در پشت شیپ لودر مستقر شده و می‌تواند بصورت مستقیم بار را از دو کامیون به ‌صورت همزمان دریافت کرده و با نرخ مناسب روی نوار نقاله شیپ لودر انتقال دهد و بار فله از طریق نوار نقاله شیپ لودر به داخل انبار کشتی منتقل می شود.

مدیرعامل شرکت کوشا صنعت توس تصریح کرد: همچنین تجهیزات مجهز به غبارگیرهای قدرتمند بوده که مانع پراکندن گرد و غبار در حین بارگیری می گردد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است این تجهیزات تماما توسط شرکت کوشاصنعت توس مطابق با نیاز مشتری طراحی و در این شرکت ساخته شده است.

شرکت کوشاصنعت توس با نزدیک بیست سال سابقه در صنعت ماشین سازی اولین تولید کننده انواع گراب در کشور می باشد و در پارک علم وفناوری خراسان مستقر است.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.